Themafolders en -poster binnen de muren van de professional

Sinds een aantal jaren hebben wij in samenwerking met Ouders van Nu, de GGD en een panel van verloskundigen een unieke propositie ontwikkeld voor het adverteren binnen de muren van de verloskundigenpraktijk en het consultatiebureau.

Opvoedbladen-autoriteit Ouders van Nu heeft een fraai vormgegeven redactionele brochurereeks ontwikkeld met als centraal thema ‘Ouderschap &’.

Ieder kwartaal verspreiden we 20 themabrochures en een thema-affiche, die landelijk hun weg naar zwangere vrouwen en jonge ouders vinden via 430 verloskundigenpraktijken, 200 consultatiebureaus en zo’n 100 kraamverzorgenden.

Wat de propositie bijzonder maakt is dat de inhoud van de brochures vooraf getoetst is door de professional zelf. Dit staat ook vermeld op de achterzijde van iedere brochure. Op dezelfde achterzijde kun jij als merk adverteren om op deze wijze jouw product of dienst te plaatsen binnen het umfelt van een aansluitend thema.

Voor onze propositie en tarieven klik hier.

Klik hier voor de actuele serie pdf’s. De brochures worden ook als pdf getoond op de website van Ouders van Nu (600.000 bezoekers per maand en 2.000.000 pageviews)