Indoor speelparadijzen

Bekijk hier onze Back 2 School propositie 2019!

Iedereen kent het fenomeen speelparadijs. De 60 grote overdekte speeltuinen worden jaarlijks bezocht door zo’n 2 miljoen gezinnen met kinderen tussen de 0 en 12 jaar.

Wij richten ons primair op de ouders; zij verblijven per bezoek gemiddeld zo’n 3 uur op de locatie, terwijl hun kinderen aan het spelen zijn. Deze captive audience bereiken we middels abriposter campagnes, samplingacties en kleurplaten en magazine verspreiding.

Per twee weken deelt het personeel van het speelparadijs met gemak 30.000 samples uit. Gekoelde sampling? Geen probleem, de speelparadijzen delen de producten gewoon vanuit hun eigen koeling uit.

Voor de propositie en tarieven klik hier

Bij 37 Ballorig vestigingen zijn er LCD schermen waarop je met silent spots of stills aanwezig kunt zijn. Voor de specificaties klik hier.

Peuterochtend

Hipp babyvoeding samplingsactie

Is je doelgroep kinderen van 0 tot 4 jaar? De meeste speelparadijzen hebben speciale peuterochtenden. Op maandag-, dinsdag-, donderdag- en vrijdagochtend kunnen moeders met kinderen tot 4 jaar bij het speelparadijs terecht. Maandelijks zijn dit ruim 30.000 kinderen die deze ochtenden bezoeken.

 

 

 

Facts & Figures

  • Doelgroep: ouders met kinderen tussen 0 en 4 en 4 tot 12 jaar
  • Bereik: 6.200.000 bezoekers (65% is kind)
  • Aantal speelparadijzen: 65 (landelijke spreiding)
  • Leeftijd kinderen: 0-4 jaar: 22%, 4-5 jaar: 24%, 6-8 jaar: 37%, 9-12 jaar: 17%
  • Gemiddelde verblijfsduur ouders: 3 uur
  • Gemiddeld herhalingsbezoek: 4 x per jaar
  • Aantal verjaardagspartijtjes: 30.000 per jaar (140.000 kinderen)
  • Start campagnes: iedere 4 weken